zondag 13 september 2015

week 2 thema: 'ik en mijn vriendjes'

Maandagmorgen luisterden we naar het verhaal :'Wil jij mijn vriendje zijn' van Eric Carle.

Dit was de aanzet om een ganse week leuke activiteiten te doen om het groepsgevoel te bevorderen ...
















Groepswerk: handjes schilderen en afdrukken







Samen op de foto




Huishoudelijke activiteit: pudding maken en daarna gezellig aan tafel eten






















In het verhaal 'sorry' leerden we hoe we een ruzie kunnen oplossen. Daarna kleefden we net als in het verhaal een stukje van de spiegel voor beer en een stukje voor haas. Iedereen evenveel, zo leren we delen...




















Wij zijn echt wel dikke vriendjes!







Astor: 'oeps ik moest mijn handjes wassen maar nu heb ik een baard'




2 opmerkingen: